Paco Nadal

De Valenciclopèdia
Salta a: navegació, cerca

Paco Nadal més conegut com Paco Xmas és un presentãor perenne i mític a Canal Bou.

Bon Nadal!

Paco Nadal, qu'ascomençà en el tema dels deports i ha acabat retrâsmitint tomatines, provessons del Corpus, fogueres, ofrenes a la Maredeueta, moros i cristians i sarãos típics en general.

Ha realisat pogrames tan interessants com el Telexut ( perfavor feu memòria: Tu quirdaes per telefono i segons el números del telefono que elegies el baló anae en una direcció concreta contra la porteria del porter elegit ixe dia).

Per acabar afegir que ha presentat pogrames com Paco, paco, paco. Mes val que mireu en més de que faja un comentari..

Mia qu'es roïn[modifica]

Fans susceptibles de ser introduits en la secta dels pomelos

Com personatge de Canal Ou te un rerefons oscur. Nadal, Chirstmas quan ix de l'Horta, va ser fundaor de la Secta dels Pomelos, que se dedique a contaminar als tarongers de psoriasis cosa que fa que el preu del pomelo se dispare. Amb això aconseguix que les seues fanecaes de pomelos servisquen pa algo i a més utilise el un consorci junt als distribuidors de taronjes, tammé coneguts per ser els D.I.T.S. ( Distribuidors Intercomarcals de Taronges Society )pel qual estos despues pintaran els pomelos de taronja i vendran a els pomelos, i si no tenen prou pomelos pedres amargues, a preu d'or.