Maria Abradelo

De Valenciclopèdia
Salta a: navegació, cerca

María' Bradelo naixcuda en Madrit el 10 d' octubre de 1969 es una presentaora y actriu aspañyola, filla de la cantan' Isabel Patton, que despues de ser un referen a la nostra comunitat ha sigut adoptá a la nostra terreta ja que no la volen a cap puesto menos Mursia pero ella diu qu'alli fa mala aulor.

"Mi'a que vaig intentar no parirla pero ella van'insistir"

Camí artistic[modifica]

Començà a Canal Sut d' Andalusia fen' un pograma junt la seua germana Romy Abradelo "Para que veas" (Pã que veges en valencià ). En 1991 és contratã com hostessa pã l'"Un, dos, tres...responda otra vez" de Xitxo I'bàñyes Serrãor, a on se manté, per llàstima duran' dos temporães, al víncul de baix la podreu vore en un número mol' sensual calentan' polles als espectãors i televidents.

Com'actriu, L'Abradelo ha passejat per séries de TV com: Hermanos de leche (1994-1995) d'Antena 3 i ha lluit palmito a'spectacles com "¿Cómo están las mujeres?".

Después va vindre la seua canonisasió a Canal Bou.

Glòria a Canal Bou[modifica]

Babalà Club

Hu Hà Babalàrgh!

Va'judar a tota una xé-neració de xiquets a descubrir la seua sexualitat. Ella i el seu valencià a la manera de Castella va marcar tot un seguit d'imatges dañyines al nostre immadur cervell. La PETA la va acusar de zoofilia amb la mascota del pograma Babalà, pero la Xé-neralitat heu va tapar rapidament sobornan' a l'asociació amb un acord bilateral sexellat amb el silenci mutu. Les males llengues ( sociates i nasionaliste, s'anten ) que'ste acord era una mamà de l'Abradelo.

Calor, calor

Etapa mol dura pa'ls valencian i valencianes. N'ste pograma se dedicava a mostrar a les futurs models de la nostra comunidad. Totes les xiques eren lo millor de cada casa. Les jennys i les sobraes d'autoestima eren les elegides pa'stes gales de l'horror.

Canta, canta

Seguim en pogrames mitics de este nostre canal pagat per tots los valencians, en este pograma ella va de poble en poble del nostre regne fen' cantar a persones en pleiback -maxoritariament parásits socials qu'odien a tot lo humà i son solters desesperats. Cada poble competia a vore qui tenia el mes incompetent en micro. Moltes vegaes es van donar premis especials per part del jurat. Ja se sap qua'l nostre Recne hi ha mol inspirat, estem a la patria de Francisco.

En 2005, María'Bradelo tammé va participar en L' Isla dels Casposos per a poguerse pagar l'ortondosia.

La dentaúra[modifica]

Si. La t'enorme. Exagerà'. La van utilisar pa fer un molde dels diques fets a Holanda pa que no pase l'aigua pa'ca dins.

Dique posiblemen' inspirat en un insisiu

Vinculs[modifica]

Maria en Un, dos, tres...respon una'trà vegà

Gala de les nostres reines valencianes al SEU canal

Maria en internet